Stilte in de zaal: klant aan het woord!

Tijd om te leren wat jouw klanten ècht belangrijk vinden

Op woensdag 3 november verzorgt Fairchild een exclusieve arena met het thema Return on Customer Interaction. Managers van grote dienstverlenende organisaties krijgen de kans om het gesprek aan te gaan met de klant en zich door de klant aan de tand te laten voelen.


Zet een twintigtal consumenten, samen een doorsnede van consumerend Nederland, tegenover directies en marketing managers van grote B2C dienstverleners en wat volgt is bijna een therapeutische sessie. Cynische en gefrustreerde consumenten hebben opeens een gezicht. Vertellen over hun ervaringen met onbereikbare serviceafdelingen, onbeschofte helpdeskmedewerkers, van kastjes, muren en verwachtingen die niet waar worden gemaakt. Hun klachten dringen diep door in het bewustzijn van de managers. Die gaan naar huis met het vaste voornemen om zich ook voor bestaande klanten in te spannen en zich niet alleen te concentreren op de nieuw te werven klant.

Dit is één van de effecten die je zult ervaren tijdens de ‘Return on Customer Interaction’ arena. De vraag is eigenlijk: Weet jij wel ècht wie je klanten zijn? Marketing managers staren zich er blind op. We zijn allemaal experts maar toch maken we onbewust nog wel eens de fout door ons eigen referentiekader te gebruiken in onze werkomgeving. Kortom, het is tijd voor een opfrisser om eens te kijken wie je klanten nou werkelijk zijn en wat hun diepste behoeftes zijn die jouw organisatie kan waarmaken.

Woensdag 3 november krijg je hiervoor de kans! Twintig topmanagers en twintig consumenten gaan samen de confrontatie aan. Wil jij hiertussen zitten en leren van wat je klanten hebben te zeggen? Meld je dan nu aan en mail je bedrijfsnaam, functie en contactgegevens naar ROCI@fairchild.nl. Aan dit evenement zijn geen kosten verbonden. Het aantal inschrijvingen is gelimiteerd.

Het evenement zal plaatsvinden op woensdag 3 november van 13.00 uur tot circa 18.00 uur. Wij zullen bijeenkomen op de sfeervolle locatie Inn Style aan de Maarsseveense plassen. Jouw klanten en wij verwelkomen je graag op 3 november!

Over Lisanne Schoemaker Lisanne is adviseur bij Fairchild Marketing. Ze is afgestudeerd bedrijfskundige met specialisme in strategische marketing aan Nyenrode Business Universiteit. Ook heeft ze de postdoctorale opleiding Digitale Marketing en E-Commerce gevolgd aan Beeckestijn Business School, waarmee ze zichzelf  'Registered Digital Marketer' mag noemen. Haar kracht is haar analytisch vermogen, creativiteit, enthousiasme en doorzettingsvermogen. Ze combineert de nieuwste technologische ontwikkelingen met strategische marketingoplossingen. Met passie voor digitale marketing zoekt ze graag naar waardevolle online proposities en bedieningsconcepten om de maximale klantbeleving van organisaties te realiseren. Ze heeft de afgelopen drie jaar ervaring opgedaan als projectleider bij diverse grote Nederlandse dienstverleners. In haar vrije tijd kan ze genieten van muziek, sporten en koken. Festivals en stedentrips komen regelmatig voorbij en ook staan er nog veel verre reizen op haar lijstje. Een uitgebreid CV vindt u op LinkedIn.
Reageer op "Stilte in de zaal: klant aan het woord!"

Log in met je Facebook account en plaats een reactie op het artikel "Stilte in de zaal: klant aan het woord!"